رسانهها با اقناع مخاطب از تولیدات داخل حمایت کنند
- شناسه خبر: 3582
- تاریخ و زمان ارسال: 17 فروردین 1402 ساعت 19:03
- نویسنده: نشان نیوز

رضا مریدی اصل امروز در گفتوگو با به گزارش نشان نیوز در خرمآباد، اظهار کرد: در عصر حاضر پیشبرد اهداف مهم و راهبردی در سطح کلان که عامه مردم درگیر آن هستند، علاوه بر نحوه اجرا و تدوین درست و برنامه ریزی دقیق نیازمند همراهی جامعه از آن است.
وی خاطرنشان کرد: در این راه رسانهها نقش اصلی در تبیین و روشنگری در خصوص موضوع مطرح شده را ایفا میکنند.
مسوول بسیج رسانه لرستان، شعار امسال را برگرفته از تحلیلهای دقیق رهبری در خصوص اهم مشکلات کشور و رفع آنها دانست و افزود: موضوع شعار سال که در چند ساله اخیر توسط رهبری تعیین میشود، برگرفته از تحلیلهای دقیق رهبری در خصوص اهم مشکلات کشور و رفع آنها است.
مریدی اصل بیان داشت: رسانهها به دو شیوه روشنگری برای عموم مردم و مطالبهگری مداوم از دستاندرکاران میتوانند وارد عرصه شوند.
وی با بیان اینکه رسانهها میتوانند در تحقق شعار سال نقش آفرینی مناسبی را داشته باشند، افزود: از جمله اینکه در حوزه حمایت از کالای داخلی قبل از هر چیز معرفی و شناساندن محصول به مخاطب است.
مسوول بسیج رسانه لرستان ادامه داد: تا زمانی که مخاطب اطلاعات کافی در خصوص محصول مورد نظر برای خرید نداشته باشد، نمیتوان به او خرید کالای داخلی را القا کرد، از این رو چنانچه رسانهها بتوانند حمایت از تولید داخل را در حوزههای مختلف با مصاحبه با کارشناسان این امر بررسی و تحلیل کنند و ابعاد گوناگون چه در حوزه کارآفرینی، پیشرفت صنعتی و.. برای مخاطب تشریح کنند، میتوان پایه اول القا خرید محصول ایرانی را بنا نهاد.
مریدی اصل، حمایت از خود مخاطب در صورت عدم کیفیت محصول خریداری شده با مطالبهگری از تولید کننده را از دیگر وظایف رسانهها در تحقق شعار سال عنوان کرد.
وی با تاکید بر برندسازی تولیدات داخل توسط رسانهها، بیان داشت: تبلیغات گسترده و صحیح برای کالای داخلی در رسانهها نیز خود میتواند ذهنیت خوب و همچنین بار روانی رضایت از خریدکالای داخلی را در خریدار افزایش دهد.
به گفته مسوول بسیج رسانه لرستان، بوجود آوردن ذهنیت خرید کالای داخلی برای رونق تولید و کارآفرینی امر خطیر و مهمی بوده که نیارمند زمان و کار مداوم رسانهای است.
پایان پیام/