
برداشت بیش از ۲۴۶ هزار تن سیبزمینی از مزارع لرستان
به گزارش نشان نیوز؛رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان از برداشت بیش از ۲۴۶ هزار تن سیبزمینی در سطح مزارع این استان خبر داد و این میزان تولید را حاصل برنامهریزی، تلاش کشاورزان و مدیریت مناسب سطح زیرکشت عنوان کرد. نامدار صیادی، روز سهشنبه در گفتوگو با رسانهها با اشاره به اهمیت تأمین نیاز بازار داخلی و افزایش تولید محصولات اساسی، اظهار داشت: برداشت سیبزمینی از مزارع لرستان انجام شده و کشاورزان استان توانستهاند در سطح زیرکشت پنج هزار و ۴۷۶ هکتار، عملکرد قابل توجهی را به ثبت برسانند. وی با بیان اینکه امسال سطح زیرکشت سیبزمینی در لرستان به پنج...









