
اراذل و اوباش بدانند پایان راه، پشیمانی و مجازات است
به گزارش نشان نیوز؛ فرمانده انتظامی لرستان از دستگیری دو شرور سابقهدار و خطرناک در یک عملیات ضربتی و مقتدرانه خبر داد و تأکید کرد: سرانجام اقدامات شرارتآمیز، چیزی جز پشیمانی و برخورد قانونی نخواهد بود. سردار محمدرضا هاشمیفر در تشریح جزئیات این عملیات اظهار داشت: با اشراف اطلاعاتی دقیق، دو نفر از اراذل و اوباش سطح یک که در پروندههای متعددی از جمله سرقتهای مسلحانه دست داشتند شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه زمینگیر شدند. این افراد حتی در برخی استانهای دیگر نیز سابقه شرارت داشتند. وی افزود: این دو شرور در حین دستگیری با پلیس درگیر شدند که با...









