
مالک خیبر: به جوانگرایی اعتماد داریم و آینده تیم روشن است
به گزارش نشان نیوز ؛ مسعود عبدی مالک باشگاه خیبر خرمآباد، عملکرد این تیم در پنج هفته نخست لیگ برتر را امیدوارکننده دانست. وی با وجود دو شکست اخیر مقابل فولاد و سپاهان تأکید کرد که خیبر در این دیدارها نمایش خوبی داشته و کیفیت بازیکنان قابل توجه بوده است. عبدی افزود: سیاست باشگاه بر استفاده از بازیکنان جوان استوار است و این تغییر نسل به زمان نیاز دارد. وی با اشاره به حضور بازیکنان ۱۷ و ۲۱ ساله در ترکیب تیم گفت: نتایج در کنار تجربهاندوزی بهدست میآید و ما به آینده این بازیکنان اعتماد کامل داریم. وی همچنین...









